bytebuster: (Hypnotize)
[personal profile] bytebuster
Про митців. Чому нам здається, що раньшє било луччє. А зараз бєздарщина.

Шановний пан [personal profile] did_yevgen підняв цікаву тему:
От кажуть "що ви діду, жалкуєтесь, мовляв раніше краще було". Ну, покажіть пальцем хто зараз таке ( я не про слова пісні, ясна річ :) ) створює. Да ніхто. Вибирай або гангнам стайл або армянин шалено верещить в системз оф е даун ( хоча верещить, не буду брехати, так шо аж моторошно робиться ). Про всяку блювоту з типи "рєп батлами" навіть згадувати не хочеться. І ті ж меноворівці вони ж не самі такі були, касет людям не вистачало все переписувати.

Сумно дивитись на сучасність. Дуже сумно.

[personal profile] bytebuster: При усій повазі, колего, я категорично не погоджуюся з вашими висновками. :-) Тобто, на базі того самого фактологічного матеріялу я приходжу протилежних висновків.

Логіка така.
Раніше мас-медія була надзвичайно дорогою, і тому доступ до неї був суттєво обмежений.
Кожен співак проходив мережу фільтрів. Партком-мєстком-камітєт камсамолу, і включно до ьобаного клєрка, якому музикант завинив 10 рублєй до получки і не віддав вчасно. А клєрк в отмєстку «потіряв» бамажку-рекомендацію пісні на «Галубой аганьок».
І всьо, і нема всесвітньо-відомого хіта.

Саме тому ми усі напамʼять знаємо слова пісні «Джамайка» посрєдствєнності Робертіно Лоретті, не кажучи вже про абсолютно бездарного співака (але геніального шоумена) Елвіса Преслі.
І не знаємо мільйони інших митців і їхніх творів — подеколи більш талановитих.

Ну і да, на прикладі совка це ще більш виразно проявилося. «Ну пачєму-пачєму-пачєму, бил світафор зільоний» — це ж піздєц бєздарщина. Менше з тим, ми з вами чудово знаємо слова цієї погані.
Те саме стосується «Арлєкіно-Арлєкіно, нужно бить смішним для всєх» і «Саєдіняєт біріґа сєдой паромщік».

І бєздарний «Служєбний роман» з аватарки — теж знаємо і порвали на цитати.
А мільйон потенційно-талановитих Васєй Пупкіних пішли у фрєзєровщікі і спилися у віці 50 років, хоча могли стати совіцькими Фелліні і Челентанами. Але не стали.

Висновок. Тоді будь-який мас-медійний продукт автоматично доходив до усієї аудиторії. Але його було обмаль.
Зараз кожний може скачати програму-секвенсор під Вінду і запилити на брудній кухні пісню з собівартістю $100. І отримати свої заслуговані два мільйони переглядів на Ютубі.

Десь так.

Там у коментарях ще цікаво.

...

Дата: Вівторок, 12 Грудень 2017 19:44 (UTC)
picterman: (Default)
Від: [personal profile] picterman
Кардинально не погоджуся!
Радикально навіть...

http://music.i.ua/user/496356/10532/

Послухайте....

"Доступність" дууууууже сильно знижує загальний середній рівень. Тим більше коли в суспільстві "загальний" "середній рівень" ну дуже "середній" - традиції.

Тому "художні ради" часто допомагали якраз підняти цей рівень і підняти загальний рівень. І на щастя не пускали в маси "лашатумбай" та "пирішкі-пупирішкі".

(сайт на який я дав посилання дурнуватий - слухати треба "одним потоком" а не різаним на "кампазіции" (с) як казали колись на "діскотєках" (с) як зробили програмисти)

...

Дата: Вівторок, 12 Грудень 2017 21:23 (UTC)
picterman: (Default)
Від: [personal profile] picterman
Ну там немає жодного "красно-коричневого" натяку.

Якщо неосилите то хоч послухайте "арії смерті" - вони чомусь вийшли найкращими. З цікавого - всі головні партії виконує Г Трофімов (як Хоакіна так і Смерті) - голос неймовірний.
Рокову частину грав "Аракс" на мою думку одна з найкращих совкових груп.

з приводу "талантів" теж не погоджуся. Я не бачу зараз "талантів" - одне блядво.
Змінено Дата: Вівторок, 12 Грудень 2017 21:24 (UTC)

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 00:20 (UTC)
ukurainajin: (Default)
Від: [personal profile] ukurainajin
«Мур'єта» — гарний мюзикл. Це ж Рибников музику писав. Там що не арія, то хіт.

Пане bytebuster, щиро раджу послухати. Це не про комунізм-інтернаціоналізм, це про золоту лихоманку в Каліфорнії. Трагічно і красиво, егеж.

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 01:51 (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
Від: [personal profile] malyj_gorgan
Плюс стоп'ятсот. Рибников -- сила, хоча, звичайно, не Андрю Ллойд Вебер, але величина. Заслужено. Принаймні ранні його речі надзвинчайні: той самий Хоакін Мурьетта, мультик про сімох козлят, кіно про червону шапочку, в кінці кінців.... Правда, потім чи то списався, чи скурвився, але вже особливо не виділявся...

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 09:22 (UTC)
picterman: (Default)
Від: [personal profile] picterman
Почав будувати свій власний театр в москві.
Ще давно...

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 09:21 (UTC)
picterman: (Default)
Від: [personal profile] picterman
Там якраз питання не стільки в Рибнікові а в усій компашці, яка зібралася.
От другий його твір "Юнона і Авось" я не зміг дослухати....

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 09:41 (UTC)
ukurainajin: (Default)
Від: [personal profile] ukurainajin
Оце погоджуюся. Не знаю, за що «ЮіА» так розпіарили. Крім двох пісень все нудне.

...

Дата: Вівторок, 12 Грудень 2017 23:12 (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
Від: [personal profile] malyj_gorgan
Ті ж самі міркування добре пасують не лише самому мистецтву, але і критиці мистецтва. Добре видно, як, з доступністю масових платрофм для виголошення критики, середній рівень критики впав. Відповідно, оця вся наша критика і крутіння носом -- псу під хвіст.
Якщо серйозно, то, імхо, очевидно, що обидва явища реальні: З одного боку, очевидно, всякий ідеологічно-зумовлений контроль (незалежно від ідеології, хоч комунізм, хоч лібертаріанство) автоматично відсіював тих, які були таланти, але не вписувалися в ідеологію, чим понижував середній рівень. З іншого боку, незалежно від іделогії відсіяння, там завжди був і елемент перевірки таланту і професійності, тому автоматично відсіював найгірших, чим середній рівень таки піднімав. Отака, мать його, діалектика :) Що там в результаті ставалося з середнім по палаті -- треба рахувати для кожного виду мистецтва, для кожного типу контролюючої ідеології, для кожного рівня ефективності механізмів контролю.... Без півлітра нема чого і починати, а з півлітром вже якось все єдно.

...

Дата: Вівторок, 12 Грудень 2017 19:54 (UTC)
ngry: (Default)
Від: [personal profile] ngry
Щас даже фрезеровщики пишут видос на ютуб, и неплохо себе живут. Вывод один - если спившаяся бездарность то пофиг где, или в песенно-плясальном жанре или в металообработке :)

...

Дата: Середа, 13 Грудень 2017 07:14 (UTC)
ngry: (Default)
Від: [personal profile] ngry
При всій повазі - то музиканти приїхали до японського заводу метизів, зняли відеоряд й наклали музику.

Підтримуйте українське, хороший фрезерувальник ось:
https://www.youtube.com/channel/UCn-1GFkSExeLeDnY-PuAeGw

А це один з "приколів"
https://www.youtube.com/watch?v=Y7y1acVKKB0
Змінено Дата: Середа, 13 Грудень 2017 07:14 (UTC)
Сторінку створено Субота, 28 Червень 2025 15:26

Травень 2025

П В С Ч П С Н
   1 234
567891011
12131415161718
192021222324 25
262728293031 
Створено з Dreamwidth Studios

За стиль дякувати