Блогосфера про війну
Понеділок, 29 Жовтень 2018 17:06Іноді чую від дорослих та розумних людей — "розумію, що Гітлер грав на примітивних інстинктах людей, але ж люди... як вони могли? що з ними трапилось? невже вони не бачили й не розуміли до чого все йде? невже вони були під гіпнозом?"
Історія дала нам чудову нагоду у реальному часі побачити, поспостерігати та відчути, як у демократичній державі народжується зло. І як це зло демократичні люди підтримують і вирощують. Добровільно. Свідомо. Запально.
Спочатку ви кажете — подумаєш, змовився з Імперією Зла, аби виграти вибори; це ж політика, всі так роблять.
Потім ви розвішуєте портрети Путіна поруч з Трампом (я про це попереджав); 11 листопада — знову саміт перманентної зради.
Потім ви виправдовуєте дитячі концтабори, адже їхні батьки є нелегалами.
Потім ви виправдовуєте номінанта до Верховного Суду — подумаєш, він в юності хотів зґвалтувати дівчину, це ж студенти.
Потім ви виправдовуєте вбивство журналіста. Шкода, звісно, людину, та не треба було писати проти шейхів.
Потім ви виправдовуєте бомби у пошті, адже це вина ЗМІ, це ж вони критикують Трампа і "сіють ненависть" (сарказм).
Ви вже стали на цей шлях. Ви не зупинитесь на півдорозі і не скажете — стоп, годі. Я помилявся. Я далі не йду. Далі — без мене.
А що далі? Далі — йде караван нелегалів з Латинської Америки. Як вчасно. Прямо під вибори. Може нумо газові камери будувати?..
Ось так все й було в Німеччині у 1930–1940-ві роки. Це ми — прості робітники, службовці та селяни. Які просто хотіли порядку й роботи.
МакКейн перед смертю попереджав...
Что-то в последнее время в ленте - а там у меня остались только, как бы, адекватные люди - вижу ОВЕРДОХЕРА репостиков из запоребриковых пабликов, от запоребриковых аффтаров или же мимикрировавшей ольгинской агентуры типа "NashaCanada".
- "Смишные картинко"
- Эзотерика "сглубокаймыслю"
- Хвилософские психологические тексты
- Висьолые с@ськи из 90х
Ребят, я что-то пропустил? Может, война уже закончилась? Люди не гибнут? Гибридной агрессии нет? Может, выяснилось, что "ваюют алигархе, а простые люди должны дружить - пойдем позавтракаем на границе"??
Заниматься исправительным трудом в концлагере/ становиться к уютной стеночке /пухнуть от нового г@лодомора - мы с вами, если что, будем вместе.
Просто за то что мы - украинцы. За то, что мы есть.
Запомните это пожалуйста, хорошенько.
И, вспомните. когда рука потянется репостнуть очередную дрянь из-за поребрика.
Доброй ночи.
[…]
Пучдемон зараз під слідством за дії, що загрожують цілісності Іспанії, він ніхто і жоден політик серйозного рівня його не визнає, хоча він, як і Янек вважає себе "живим і легітимним". Відтак, зустріч Тимошенко з ним є визнанням його повноважень, відтак є визнанням того незаконного референдуму, який був проведений в Каталонії.
Згадайте, як ми з вами реагуємо, коли в Крим чи на Донбас приїжджає якась"іноземна делегація". Тому тут вже пряма проекція на нашу проблематику, бо фактично сьогодні Тимошенко визнала законними незаконні референдуми та їх псевдолідерів. І це друга причина чому кремлівські ляльководи звели сьогодні цих двох ляльок.
Сегодня произошло событие, которое ознаменовало следующий уровень погружения в феодализм. Начались разборки между удельными княжествами. Как мы помним, недавно произошел конфликт между ингушами и их князем, который подарил Чечне часть территории. Старейшины вывели на улицы свои кланы с протестом и потребовали вернуть ситуацию в исходное положение, пообещав силой вернуть свою землю. Кадыров, в свою очередь, заявил о готовности применить свою личную армию для уничтожения всех, кто попытается отжать у него захваченную территорию.
Понятно, что такое положение возмутило ингушей и некоторые, самые авторитетные старейшины, объявили, что если придется войной возвращать свою землю, то так оно и будет. И вот теперь чеченские силовики начали похищать старейшин и увозить на свою территорию для того, чтобы те «ответили за свои слова». Так, первым старейшиной, выкраденным службой безопасности Кадырова стал Ахмед Баракоев. Известно, что до этого Кадыров с эскортом из 50 автомобилей с вооруженными людьми приезжал к нему с требованием, чтобы тот извинился (фишка такая у Кадырова, и вот теперь – его выкрали.
Але, я хочу нагадати, що та сама компанія Сіменс, яка зараз бойкотує підписання угоди з саудівцями, в обхід санкцій постачала турбіни до Криму. Захопленого, анексованого Криму, де так само цинічно вбивали і арештовували всіх незгодних, зокрема Решата Аметова. І в цьому випадку дії росії стосуються, як мінімум, 2 мільйонів кримчан.
Хочу нагадати, що росія вбила на Донбасі 3000 українських солдат і десятки тисяч цивільних. Та ж сама росія знищує сирійців хімічною зброєю.
І нічого. Нічого не заважає Сіменсу реалізовувати поставку турбін в Крим, нічого не заважає європейським політикам їздити на чемпіонати світу, нічого не заважає їм лобіювати інтереси росії, нічого не заважає німецьким політикам говорити про Норд Стрім-2 як про виключно економічний проект.
А тут раптом така принциповість і слідування "ідеалам і принципам". З чого б це?
Як на мене, різниця очевидна і зрозуміла. Полягає в тому, що Саудівська Аравія, навідміну від росії, просто не скупила цих повій, їхні "принципи" і "сумління".
Підписатися на RSS
(Заморожено) ...
Дата: Понеділок, 29 Жовтень 2018 20:27 (UTC)(Заморожено) ...
Дата: Понеділок, 29 Жовтень 2018 22:00 (UTC)Коли людині кажуть, що ти поганий, людина має схильність думати: «так от, який він!»
Цілком типово для трампаньєток.
(Заморожено) ...
Дата: Понеділок, 29 Жовтень 2018 22:35 (UTC)Це теж саме, що розмовляти з кацапами про "фашистiв"
PS Доречі, чи не ви полюбляєте репостити новини про те, як десь у Європах відмовляются приймати нелегалів з Африки чи Близького Сходу?
"Ви вже стали на цей шлях. Ви не зупинитесь на півдорозі і не скажете — стоп, годі" ;)
(Заморожено) ...
Дата: Понеділок, 29 Жовтень 2018 23:33 (UTC)— перепрошую, який із цих пунктів вам здається таким, що не відповідає дійсності?
— перепрошую, як давно ви читаєте мій блоґ? у мене було кілька новин на цю тематику, але ви помиляєтеся, якщо вважаєте, що арапські мігранти — основна тема мого блоґу або щось таке, що можна описати як «полюбляєте репостити новини про…».
— перепрошую, я не дуже розумію, який сенс підписатися на блоґ і мало не першим коментарем виробляти те, що ви виробляєте. Чи не простіше відписатися і знайти собі інше заняття?
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 02:14 (UTC)Е-е-е, як би це сказати... жодний? ;) I не "менi здається", а просто не відповідає дійсності (окрiм факта, що караван дiйсно наближається до кордону).
>>перепрошую, як давно ви читаєте мій блоґ? у мене було кілька новин на цю тематику, але ви помиляєтеся, якщо вважаєте, що арапські мігранти — основна тема мого блоґу або щось таке, що можна описати як «полюбляєте репостити новини про…».
Читаю давно, з початку війни. Новини про мiгрантiв в ЄС трапляються час вiд часу i ваша позицiя зрозуміла. Дивно, що вона чомусь змінюється на протилежну, коли мова йде про мігрантів в США
>>перепрошую, я не дуже розумію, який сенс підписатися на блоґ і мало не першим коментарем виробляти те, що ви виробляєте. Чи не простіше відписатися і знайти собі інше заняття?
Це далеко не перший мiй коментар. У вас дуже непоганi пiдбiрки новин, але останнім часом якось забагато TDS
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 11:37 (UTC)Перепрошую, але це просто смішно.
«Злий корован нєдочєловєков наближаєцця!».
«Аааааа! Ми всє умрьом!».
Ви дійсно щиро вірите, що от прямо завтра цим корованом в США вʼїдуть 100500 мільярдів злих іммігрантів, і країна загнеться?
І що от прямо зараз усі оклахомські реднеки мають взяти рушниці і йти вбивати інородців?
А ви у це саме вірили у той момент, коли особисто ви отримували перший папірець Ґрін Карти? Чи у той момент оклахомський реднек мав взяти рушницю і хуйнути з неї особисто по вас? А то, блджад, понаєхалі! ©
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 18:42 (UTC)«Аааааа! Ми всє умрьом!».
???
Все що я сказав - це те, що караван дійсно існує у природі, на відміну від згвалтованних
пенсіонерокдівчин, дитячих концтаборів і мальчіка в трусіках (tm)Взагалі, в чому ваш поінт? Кордони повинні бути відкриті для усіх бажаючих?
>>оклахомський реднек мав взяти рушницю і хуйнути з неї особисто по вас?
Ви коли небудь були у rural регіонах США?
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 22:11 (UTC)В тому, що кордон є кордон.
Якщо люди, які в тому «коровані», не мають дозволу перетинати кордон США, то є нормальна, *регулярна* (!) прикордонна служба Homerland Security, яка їх просто не пустить.
Якщо вони спробують прорватися силою, то це — збройний напад з боку країни, звідки цей перетин вчинено. Війна, іншими словами.
А уся оця істерика, «ми всє умрьом» і все таке — це трампаньєтки накручують американців, причому самий найНЕосвіченіших, тупуватих реднеків, які щиро вірять, що групка gypsies здатна прорвати державний кордон США.
І я не радий, що ви свідомо приєднуєте себе до тієї категорії тупуватих реднеків. Ви, вроді, айтішник, книжки читали, а робите те саме, що робить американський сільський алкаш.
Дякую, ви відповіли на моє запитання.
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 22:54 (UTC)Ок, то у нас вже є трохи порозуміння )
>>Якщо люди, які в тому «коровані», не мають дозволу перетинати кордон США, то є нормальна, *регулярна* (!) прикордонна служба Homerland Security, яка їх просто не пустить.
Саме так і повинно бути в ідеалі. Але в реалі кордон - це не стіна (с) з КПП
>>А уся оця істерика, «ми всє умрьом» і все таке — це трампаньєтки накручують американців, причому самий найНЕосвіченіших, тупуватих реднеків, які щиро вірять, що групка gypsies здатна прорвати державний кордон США.
Істеріка лунає переважно зліва. По-перше - нелегали кордон перетинають щохвилини без усіляких корованів, це ні для кого не секрет. Караванами мігранти мандрують Латинскою Америкою i Мексикою, саме кордон вони перетинаюь хто як може. Хтось просить притулку офіційно, хтось лізе так.
Але тільки останні два роки ми маємо майже 24/7 медia покриття цього коровану саме з боку лівих ЗМІ, MSNBC та CNN мають там постійних кореспондентів. При цьому основна теза - "нещасні біженці рятують своє життя, а evil Trump їх усіх повбиває армією та посадить у концтабори"
>>Дякую, ви відповіли на моє запитання.
Не знаю, звідки у вас цей стереотип про "оклахомських реднеків", але whatever
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 11:38 (UTC)Жодний? — чудово. Мені простіше, достатньо взяти будь-який пункт.
Осьо дібіл на повному умняку виправдовує поштового бомбітста. За його словами, винуватий не бомбіст, а Фейк Нʼюс. Я правильно прочитав цей дібілʼячий твіт, чи існує інше прочитання?Давайте так: або ви напишете мені інше прочитання дібілʼячого твіта (згідно з яким дібіл НЕ виправдовує бомбіста у цьому твіті), або відписуєтеся.
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 19:21 (UTC)"Bomb stuff" у контексті ситуації виглядає зневажливо, але явно не тягне на "виправдовує поштового бомбітста"
(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 22:12 (UTC)(Заморожено) ...
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 22:57 (UTC)(Заморожено) Trumpism
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 14:12 (UTC)Щодо Трампа, то не уявляю, як можна дозволити було людині з такою сумнівною репутацією очолити країну. У порівнянні з ним, обидва Буші були інтелектуальними гігантами і еталонами цивільності.
Щодо імміграції, чи біженців, - ну якось дивно чути критику іміграції від нащадка досить недавніх іммігрантів з бідних на той час німецьких земель, котрі приїхали були до США ну зовсім не професорами (як Айнштайн) чи інженерами (як Сікорський), і заробляли гроші там аж ніяк не будівництвом елекростанцій, чи якимись промисловими іноваціями; і особливо коли його дружина - теж імігрантка, яка причому працювала у країні нібито незаконно якийсь час.
Якщо б проти іміграції виступали Макрон чи Меркель, я би то ще якось міг зрозуміти (хоч вони не виступають особливо), але всілякі Йобіки - вже не зовсім. А якщо про "панаєхавших" у Бруклін висловлюється, на єзикє, якесь бидло, котре саме не впевнене, чи його прадід родом з Омська, з Томська, з Челябінська, чи з Мурманська - то взагалі клініка. Між іншим, про Ізраїль мені теж казали, що найбільш радикальні сіоністи - ті що з есесеру ("розбомбити Палестину нафіг", "ефіопські іудеї - несправжні іудеї" і т. п.); і ЩСХ - іврит їм "дуже важко дається", на відміну від інших.
(Заморожено) Re: Trumpism
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 18:50 (UTC)(Заморожено) Re: Trumpism
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 19:51 (UTC)(Заморожено) Re: Trumpism
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 20:16 (UTC)Просто "тупий Буш" - це дуже характерний маркер. У 90% свідчить про те, що думка сформована на початку 2000-х кацапським телевізором з Задорновим
>>дивно чути критику іміграції
нелегальної іміграції
Чи може варто відкрити кордони і розігнати border patrol?
>>Якщо б проти іміграції виступали Макрон чи Меркель
Не дуже розумію, чому громадян США повинна хвилювати думка Макрон чи Меркель
(Заморожено) Re: Trumpism
Дата: Вівторок, 30 Жовтень 2018 22:02 (UTC)- according to who?
з такою думкою погоджуються чи не половина американців, як не більше. Але після нього був, і є ще, Трамп, котрому вдасться перехопити ту славу. Він може й не "тупий", але навіть на фоні інших республіканських президентів він виглядав дуже невражаюче.
Міграція була лише однією з тем, з якої ця розмова почалася. Справа не у міграції як такій, а у тому, як з нелегальними мігрантами бореться теперішня адміністрація. У США є усталені процедури (так, недешеві), які застосовуються для вирішення долі мігрантів, на яких адміністрація дуже хоче зекономити. А ще справа у тому, з чиїх вуст вся та критика еміграції звучить. Бо коли вона лунає від Трампа і його оточення, то швидко згадується цитата Трюдо-старшого "I have been called worse things by better people" (то була відповідь на слова Ніксона, коли той ще був у Білій Хаті).
Щодо Макрона чи Меркель - то не про те, чи важлива їх думка, а про те, що люди, предки яких у тій країні жили чи не тисячоліттями, і чиї діди і прадіди захищали свою країну у численних війнах, мають хоч якесь моральне право висловлюватися проти імміграції. А Трамп..., котрий до того ж скосив від служби (на відміну від того ж Мюллера - котрий теж був з багатої родини, і теж у гарних школах вчився)